Så dåligt av mig

Har varit urdålig på att blogga den senaste tiden. Ska försöka att bli bättre...kanske....har ju ett jobb och en familj också att sköta, så vi får se. Kan nog inte lova något hm.

Men iallafall så går vårt projekt bygga hus framåt.



Garageportarna är på plats.

Nästa steg var att göra hål för att sätta i en ytterdörr.
Det blev en kväll efter middagen sådär vid 19 tiden.
-Jaha du gumman. säger min man
-vad sägs om att sätta i en dörr ikväll?
-jojojo, visst svarar jag .
-jag har ju inget annat för mig, så varför inte.

Så fram med släggan, och igång...



Här åker delar av vårt gamla sovrum, för att ge plats för ytterdörr (från en annan del av huset).



Från andra sidan väggen.




Dörrkarmen på plats



Och dörr i efter 2½ timme.
Bra jobbat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0