Bygget fortsätter

Vi har nu kommit fram till garaget där det gamla stod + en yta på det dubbla, kommer vi nu att gjuta en platta.
Men innan det kan göras måste allt gammalt bråte bort.
Så det blir en hel del turer till soptippen. I helgen var jag där ca 7 gånger. Och den här veckan fortsätter vi tills allt är borta.
Tänkte att jag skulle skriva en bok med titeln "Mina möten på soptippen sommaren 2008".
Det är väl så det känns, mycket som har tillbringats där. Som idag då mötte jag tre unga killar som skulle tömma jord från ett släp. Den ene var så enormt provokativ så jag vill inte nämna det i min blogg ens. Men iallafall de andra två beklagade sig att behöva stå där och jobba; de var ju unga och ville vara på stranden.
Jo vem vill inte de hahaha.

Här ska ett nytt garage komma till.



Det blir en del tunga lass......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0