Dåligt samvete

Har så dåligt samvete för att jag jobbar så mycket, den här veckan skulle vi vara lediga och åka på marknad i kivik samt lite utflykter på Österlen.
Men saker och ting blev lite förskjutna och därför var vi tvungna att bli hemma och jobba. Men barnen fick åka iväg till österlen.
Hemma blev jag med ett ur dåligt samvete.
Tillråga på allt så fick jag i dag höra av min dotter( när jag hämtade dem på stationen)
Att det alltid var så mycket annat som jag skulle göra.
Idag hade jag ett par ärenden på vägen hem från stationen.
Ja och det gör ont, jag vet om att det alltid finns så mycket måsten runt oss. och det är inte så lätt för dem att vara företagarbarn.
Stackarna.

Men gud vad jag älskar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0