Några händelserika dagar.

Jag och min man jobbar ganska mycket, det är väl så det är när man driver ett eget företag. Och som inte det skulle räcka så renoverar vi vårt hus på fritiden. Phu...

Men min kära lilla vän (och hennes man) från Tomelilla  drog iväg oss

Så det blev öresundrunt.
Mycket trevligt,
Mycket god mat
Mycket gott att dricka
och
Mycket skratt

TACK!


I torsdags bar det i väg till Göteborg för att se The Boss.
jojo.
Det bästa någon sin......
Whaoooo!
Finns inte ord....




Mycket nöjd och med Bruce låtar nynnade.
For vi ner till lilla Skivarp på lördagen.
för att å´njuta ytterligare en artist
Som......


Kim Larsen
Hur bra kan en helg bli.....
Det var kanon fint väder härliga vänner och bra artister.
Toppen!

Nu får vi nog vara hemma och bygga lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0