Det går framåt

Eftersom vi jobbar med att få taket tätt tills vintern , så är min man hemma och jobbar med taket och jag får sitta på firman själv.
Men min lilla söta dotter kommer in efter skolan för att hålla mig sällskap.
Så gjorde hon i går med, men jag tyckte att hon blev tyst en längre stund och därför vänder jag mig ifrån datorn och där ligger hon och sover så gulligt i soffan.



Zzzzzzzzzz......

Hemma är det full fart med taket, så nu är det bara 10% kvar, plus pappning.





Tv antennen har fått en ny tillfällig plats.

Jag har dåligt nog  glömt att tacka mina svärföräldrar
som så gulligt tänkt på oss och kommit ut med mat om helgerna till oss.
 Det är så uppskattat.
TACK!



Tjinge ling!

Kommentarer
Postat av: Karin L

Var blir nästa inlägg av? Det var längesen det hände något på bloggen nu! /Kram Karin L

2008-11-13 @ 11:24:33
URL: http://www.ronjasmatte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0