Legat på is"

Min blogg har legat lite på is ett tag.
Men det har inte bokstavligt talat något med is att göra.
Jag och min man har varit ute och rest med ett par goá vänner.
Vår tur började i soliga Californinen
där vi besökte.

Sunset blvd LA
där bla.Kodak Theatre ligger som årligen arrangerar Oscars galan.

f.d Svensk producerad alkohol i i Hollywood "cool"

Stjärnorna har jag sett för på walk on fame, men det är alltid lika kul.
som Greta Garbo t.ex.


eller Johnny Depp


Jack Sparrow live (nästan i allafall) kan inormera att han luktade som om han hade legat i en konjak tunna ett tag.


Första gången som vi varit så här nära Hollywood sign.
Mäktigt


St Monica pir var oxå ett kärt återbesök, många filmer är inspelade här.


och åt gott på
"Bubba Gump"


Tre dagar i Californien går fort men vi hann även med ett besök på Universal studios.
Lite nytt var där sen senast men annars som vanligt.
Jag är dock så barnsligt förtjust i deras attraktioner så min förtjusning vinner de alltid.
Amerikanarna kan roa folk.



Waterworld show.


mera Waterworld


Steven Spielberg Drive

och 

Wisteria Lane



Så mycket härligt under de här veckorna kan man inte blogga så fort om,
så det kommer mera.......

bl.a Las Vegas, Hoover damen och Florida
Håll ut.




 


Kommentarer
Postat av: Karin L

Jo, ni verkar ha haft det minst lika härligt som vi, fast vi var på "andra sidan". Men jag tror förstås vi hade det en aaaaningens billigare. Vi måste träffas snart. Kram Karin L

2008-09-10 @ 17:28:36
URL: http://ronjasmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0