The Studio

För en tid sen fick jag ett samtal från en kvinna på The Studio i Malmö.
Jag hade fått en gratis makeup och fotografering genom en vän som hade skrivit upp mig på en lista.
Kul tänkte jag, har sett det här i USA med Glamor fotografering sen långt  tillbaka och tänkt att det skulle jag vilja prova.
Så igår eftermiddag hade jag och min dotter en bokad  tid på  The Studio.
Till 12 våningen på Turning Torso där först sminkning hårfixning samt en fotoserie med tre ombyte ägde rum.
Det var lite pirrigt innan men vi hade en urgullig kille som plåta oss, så det var riktigt riktigt kuuul.
Det som också var intressant  var att där var så blandade åldersgrupper, allt ifrån unga tonåringar till medel och övre medelåldern.





Köpet av foto var frivilligt men de räknar väl med att man köper någon bild.
Men annars så fick man en gratis bild om man rekomenderade vänner
 sååååå.....
får ni ett samtal kära vänner från The Studio så har era namn skrivits ner  av mig.
Jag tyckte det var kul och min dotter var hel nöjd.




Och det tycker jag att hon ska vara min lilla stjärna.

Efter glamor så hem till  vardagen och fram med brockan och på med arbetskläderna för att forsätta bygget.



och så fortsätter vårt bygge..



en murartrött man



En praktisk koppling till framtida vattenslang



Redan "Horsepower" på nya garage golvet.



mörkret kommer snabbt vid den här årstiden, men rakt blir det.

See you!




Kommentarer
Postat av: Karin L

Gud, ni blev ursnygga på fotona. Nåja, innan du bytade om till arbetskläder i alla fall fniss

Hoppas vi kan ses nästa vecka, var ju längesen. Så får du se min nya Saints & Mortals-kofta live! Bara det måste väl vara värt en resa ut på landet :-) /Kram

2008-09-26 @ 18:16:11
URL: http://www.ronjasmatte.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0