Vad hände sen....

Ja vad har hänt sen vi kom hem då?
Ja inte mycket, en del Jetlag tar på krafterna. Fast den här resan var det inte så mycket vaken natttid när vi kom hem.
Nä det var bara det att vi var så otorligt morgon trötta. Vi kunde lätt gå och lägga oss vid 23 tiden och sova till över nio på morgonen.
 Jösses hela min "morgonstund" försvann. Jag fick rusa ut med hundarna, slänga i mig frukost  och klä på mig där innan. (kanske lämpligast innan utgång med hundarna).

Min dotter har gått på div. aktiviteter på Gerdahallen i Lund.
Och b.la annat så har hon aktiverat sig med power yoga.
Eftersom jag i min ungdom använde mig av en del yoga så blev jag intresserad.
Nu har vi varit i väg tre gånger och det blir mer och mer givande, fast svårt.
Alla dessa vinklar och böjningar, där man vänder nästan ut och in på sig.
MEN jag mår så  Jä....la bra efter ett pass.
Hmmmm.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0