Mina tillgivna djur

I min familj finns det 3st husdjur
(förutom dammråttor, spindlar och annat som hör till i hus, fast dammråttorna tycker jag nog inte hör hemma där men eftersom ingen annan i familjen bryr sig, så får jag väl räkna med att de hör hemma  hos oss
puh.....)

I alla fall så har vi två hundar som älskar mat, promenader och kel.
Vi har också en kanin som älskar typ samma saker fast promenaderna är fria skutt på mitt kontor.
På morgonen har jag först två stycken fyrbenta lurviga hundar som följer mig vart jag än går i huset, detta för att inte missa när jag hämtar kopplen och det är dags att gå morgonrundan (tänk om matte promenerar själv hemska tanke)

När jag kommer ner på jobb så sitter det en lite skutt i en bur och påkallar uppmärksamhet
tills hon blir tillfreds med kel, mat och skutta runt lite.

Alltså, vart vill jag komma,
jo av de här gulliga små djuren får man känna sig så betydelsefull och älskad att man nästan smälter.

Jag älskar mina djur.







Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0